הדפסת אריזות גמישות
הדפסת אריזות גמישות
הדפסת אריזות גמישות
הדפסת אריזות גמישות

הדפסת אריזות גמישות

שוק המזון הנו שוק דינמי, והאריזות עוקבות אחר ההתפתחויות בו. ארבעה שינויים חלו בענף האריזות הגמישות בהתאם:

השינוי הראשון הוא שמוצרים שנמכרו בעבר ערומים, כגון לחם, נמכרים כיום כשהם ארוזים.

השינוי השני הוא שהגידול ביצוא המזון הביא להצעת אריזות באיכות גבוהה יותר על- ידי יצרני האריזה.

השינוי השלישי התרחש עם התחזקות המותג הפרטי – לרשתות השיווק יש כיום השפעה גדולה יותר על אריזת המוצרים.

והשינוי הרביעי והאחרון הוא הגידול בריכוזיות במשק עם רכישת יצרני מזון קטנים על-ידי הקונצרנים המובילים, דוגמת אסם שהנה הבעלים של טבעול, זיתי בית השיטה וחברות אחרות.

התחזקות הקונצרנים הביאה ליצירת שני תפקידים חדשים אצל יצרניות המזון – מנהלי אריזה ומנהלי חשבון לקוח (Account Manager). ציגלמן: "מוצרי המזון עוברים תהליכים של מיתוגים מחדש, דוגמת בידול לחם או מותג פרטי, ויצרני האריזות הם אלה המספקים את הכלי לבידול שיווק זה."

מחלקת האריזות הגמישות בדפוס ברקוד גליל, מתמחה בייצור ופיתוח חומרי גלם ומכלול פתרונות אריזה בתחום האריזות הגמישות למגזר התעשייתי, החקלאי והמסחרי, ומשרתת מגוון רחב מאוד של לקוחות בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי.

ההדפסה נעשית על גלילי אריזה חד ורב שכבתיים מחומרים פלסטיים, למינציה באקסטרוזיה, שקיות "בוקסי-בג" והדפסה על נייר.
כמו כן, ברקוד גליל הינה הספק הגדול ביותר בישראל של נייר מודפס ומצופה בפוליאתילן, המיועד לאריזת אבקות מזון בישראל. לקוחות החברה המשתמשים באריזות הגמישות אותם מיצרת החברה שייכים למגזרי יצור שונים שעיקרם: תעשיות מזון והתעשייה הרפואית. את מוצרי החברה ניתן למצוא בשוק הישראלי, באירופה ובארה"ב. החברה מאמינה שנתון זה לבדו מעיד על איכות מוצרי החברה והשירות לו זוכים לקוחות החברה.

מדבקות בגלילים
מדבקות בגלילים
מדבקות בגלילים
מדבקות בגלילים